Utilsigtede hændelser og klagemuligheder

Praktisk information.

Utilsigtede hændelser og klagemuligheder

Patientsikkerhed og patienterstatning 

Oplever du som  Patient eller Pårørende en utilsigtet hændelse eller fejl i Klinikken, har du mulighed for at indrapportere hændelsen til Styrelsen for PatientSikkerhed.

En utilsigtet hændelse er f.eks., hvis du eller din pårørende falder og brækker armen, fordi der er vådt på gulvet.

Læs mere på https://stps.dk/.

Sker der skade på dig i forbindelse med behandling i klinikken, har du mulighed for at indrapportere hændelsen til https://pebl.dk/.

Er du utilfreds med den Sundhedsfaglige Behandling, du har modtaget, kan du sende en klage til Styrelse for Patientklager https://stpk.dk.

Bestil en tid til behandling

Har du spørgsmål eller ønsker at bestille tid til behandling, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi er klar ved telefonen dagligt mellem 9.00-15.00, og du har også mulighed for at sende os en mail.